.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

گزينه هاي معاون اولي رئيس جمهور
قدس- گروه سياسي: ايرج نديمي، مشاور معاون پارلماني دولت و عضو فراکسيون اقليت در مجلس هشتم رحيمي، سعيدلو و ثمره هاشمي را گزينه هاي اصلي معاون اولي رئيس جمهور دانست.
وي فهرست منتشر شده در برخي رسانه هاي نزديک به دولت را به واقعيت نزديک دانست و گفت: به احتمال زياد يکي از اعضاي ارشد جمعيت ايثارگران نيز در کابينه حضور دارد.
وي حسينيان را هم از گزينه هاي داخل مجلس براي وزارت اطلاعات ناميد.

مراسم توديع رويانيان لغو شد
ايلنا- قرار بود ديروز در جلسه اي، سردار اسکندر مؤمني معاون سابق عمليات نيروي انتظامي به سمت رياست پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي و سردار رويانيان پس از توديع از اين سمت، همچنان به رياست ستاد حمل و نقل و مديريت سوخت کشور باقي بماند.
اين مراسم که قرار بود بعدازظهر ديروز و با حضور سردار احمدي مقدم، برگزار شود، به دلايلي نامعلوم لغو شد.

احتمال مهاجرت برخي مراجع به نجف
شيعه آنلاين- گفته مي شود تعدادي از مراجع تقليد عظام و علماي قم، قصد دارند به نجف اشرف مهاجرت کرده و در آنجا اقامت کنند.
به نظر مي رسد برخي تصميمات اخير در تعيين بعضي افراد در پستهاي ارشد دولتي، که با مخالفت مقام معظم رهبري نيز مواجه شد، خشم شديد مراجع تقليد و علما را برانگيخته است.

حلقه نياوران چه کساني بودند؟
جهان- پس از انتشار خبري در روزنامه جوان مبني بر جلسات ناهار فرزند يکي از چهره هاي نظام با برخي سران جريانات سياسي در دفتري وابسته به يک نهاد آموزشي در نياوران، اسامي افراد شرکت کننده در اين جلسات که پنجشنبه ها به صرف ناهار در نياوران تشکيل مي شد (م.ه) رياست جلسه را به عهده داشت. (ب.ن) نماينده مجلس ششم، (الف.ج) يکي از وزيران دولت خاتمي، (م.ع) از عناصر افراطي در حوزه رسانه هاي دوم خرداد، (م.ت) معاون اسبق وزارت کشور، (ع.م.ل) وزير اسبق کشور، (م.م) نماينده اسبق مجلس و (ص.ح) از وزيران دولت خاتمي افراد تشکيل دهنده اين حلقه بوده اند.

آزادي زودهنگام حجاريان
تابناک - فرهاد تجري، نايب رئيس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس با بيان اينکه جرايم تاج زاده و نبوي امنيتي است از آزادي قريب الوقوع سعيد حجاريان خبر داد.

ديدار فراکسيون اقليت مجلس با خاتمي
ايلنا- اعضاي فراکسيون خط امام (ره) امروز با سيد محمد خاتمي ديدار مي کنند.

10 وزير مي پرند
آريا- مؤيد حسيني صدر، عضو هيأت رئيسه کميسيون انرژي مجلس گفت: نزديک به 7 - 6 وزير دولت نهم اگر دوباره بخواهند معرفي شوند ديگر رأي اعتماد نمي گيرند و با توجه به عملکرد رئيس جمهور پيش بيني مي شود 10 تن از وزيران کنوني عوض شوند.

اظهارات قنبري در خصوص زندان کهريزک
ايسنا- داريوش قنبري سخنگوي فراکسيون خط امام(ره) مجلس تأکيد کرد: مراجعي مانع از بازديد از محل نگهداري از بازداشت شدگان در کهريزک هستند.

احمدي نژاد، مشايي را به خود نزديکتر کرد
رجانيوز- احسان محمد حسني، معاون تبليغات و روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس درباره عزل مشايي از معاونت اولي و انتصاب وي به عنوان رئيس دفتر رئيس جمهور افزود: آقاي احمدي نژاد با اين کار آقاي مشايي را به خود نزديکتر کرد و هرکس بخواهد ارتباطي با آقاي رئيس جمهور برقرار کند، بايد از کانال آقاي مشايي عبور کند و عبور از حلقه آقاي مشايي هم کار ساده اي نيست.

ديدار کروبي با خانواده آقاسلطان
سحام نيوز - حجة الاسلام مهدي کروبي به ديدار خانواده ندا آقاسلطان رفت.
مهدي کروبي در ديدار با مادر ندا گفت: مرگ ندا، ان شاءا... آثار سودمندي را در حال و آينده نصيب مردم مي کند.

تحليل «حاج منصور» از رخدادهاي اخير
ايرنا- حاج منصور ارضي از مداحان مشهور تهران در جلسه هفتگي زيارت عاشورا در حسينيه صنف لباس فروشها با اشاره به انتقادات اخير عليه احمدي نژاد به دليل تأخير در برکناري مشايي گفت: احمدي نژاد مرتکب مکروه شده، اما برخي حرام انجام مي دهند.
وي گفت: بنده خود نيز به احمدي نژاد در خصوص انتخاب مشايي انتقاد کردم.

تکذيب خبر «ايران» درباره نوه حضرت امام (ره)
تابناک- مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام در جوابيه اي براي روزنامه ايران آورده است: با کمال تأسف روزنامه ايران دو خبر کذب را با عبارات سخيف با تيترهاي «سفر سيد حسن خميني به پاريس» و «شرط حسن خميني براي حضور در مراسم تنفيذ» درج کرده است.
با تکذيب هر دو خبر که کذب و جعل و ساخته و پرداخته سايتهاي وابسته به محافل خاص مي باشد، بشدت نسبت به هتک حرمت يادگار عزيز بيت امام راحل - سلام ا... عليه - و انتشار اخبار کذب که خلاف عدل و انصاف و مغاير با قانون مطبوعات و وجدان و اخلاق روزنامه نگاري است اعتراض نموده، بديهي است که حق شکايت و پيگيري قضايي محفوظ مي باشد.

سليمي نمين: احمدي نژاد دچار غرور شده است
فردا- عباس سليمي نمين، مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران معتقد است که احمدي نژاد دچار غرور شده است و شايد 24 ميليون رأي در انتخابات عامل اين غرور باشد.
او که از حاميان احمدي نژاد است در مصاحبه اي گفت: متأسفانه در موضوعات اخير، احمدي نژاد نشانه هايي از خود بروز داد که به نظر مي رسد ناشي از القائات فکري مشايي است.سليمي نمين همچنين افزود: من انساني نيستم که اگر از کسي حمايت کردم به دنبال راهي باشم تا خطاهاي او را بيان نکنم. حمايت را نبايد به مانند يک چک سفيد پنداشت.

خبرسازي عليه مراجع با هدف تخريب دولت
جهان- جريان خاص سياسي با شايعه سازي درباره سفر احتمالي برخي مراجع تقليد به نجف دراعتراض به اقدامات دولتمردان، بر خواسته جريان افراطي مبني بر دور کردن مراجع از نظام دامن زده اند.
اين در حالي است که پيگيريها نشان مي دهد، هيچ يک از مراجع تقليد چنين اظهارنظري نکرده است.

نامه سرگشاده جامعه مهندسين به احمدي نژاد
ايلنا- جامعه اسلامي مهندسين در نامه اي سرگشاده به رئيس جمهور تأکيد کرد : اين پرسش برجاست که با وجود دستور مقام معظم رهبري، باز هم مشايي عزل نمي شود، اما برخي وزيران به دليل اعتراض به تعلل در اجراي دستور مقام ولايت توبيخ و عزل مي شوند.

تحليل صادق زيبا کلام از روش احمدي نژاد
فرارو- صادق زيبا کلام، تحليلگر سياسي و منتقد دولت درباره روش حکومتي احمدي نژاد گفت: روش حکومتي و مملکت داري احمدي نژاد خيلي ساده عبارت است از اين که «من مي گويم و ديگران هم اجرا مي کنند»، ديگران بايد فرمانبردار باشند و اگر از آنها سؤالي شد پاسخ دهند و اگر سؤالي نشد اظهار نظر نکنند و قس علي هذا.

محسن رضايي: ادامه اين وضعيت فرو رفتن در باتلاق است
شبکه خبر دانشجو- محسن رضايي در پاسخ به پرسش يکي از کاربران سايت شخصي اش نوشته است: معتقدم ادامه اين وضعيت اگر حرکت به سوي پرتگاه نباشد، فرورفتن به يک باتلاق است که هم جامعه و هم نظام را گرفتار مي کند.

انتشار تازه ترين کتاب هاشمي رفسنجاني
ايلنا- تازه ترين کتاب خاطرات هاشمي رفسنجاني مربوط به رخدادهاي سال 1366 منتشر مي شود.
مسؤول انتشارات معارف انقلاب با بيان اينکه هنوز نامي براي اين کتاب مشخص نشده گفت: عملياتهاي حساس جنگ تحميلي، زمينه هاي پذيرش قطعنامه و صلح، اعدام سيدمهدي هاشمي، شروع اختلاف نظرها ميان امام راحل و منتظري، مسأله استعفاي ميرحسين موسوي از نخست وزيري و رأي ندادن 99 نفر از نمايندگان مجلس دوم به موسوي و حمايت امام راحل از ايشان از مباحثي است که آقاي هاشمي در اين کتاب به شرح آنها پرداخته است.

مرصوصي از تماس حجاريان با منزل خبر داد
ايلنا- وجيهه مرصوصي، همسر سعيد حجاريان در خصوص آخرين وضعيت حجاريان گفت: دوشنبه شب حجاريان از زندان با منزل تماس گرفت و کوتاه با او صحبت کردم. روز شنبه هم با سعيد ملاقاتي داشتم که متأسفانه متوجه شدم ريه سعيد عفوني شده است.
مرصوصي با انتقاد از وضعيت نگهداري حجاريان در زندان در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا دستور اخير آية ا... هاشمي شاهرودي شامل حجاريان هم مي شود، گفت: من در اين خصوص هيچ اطلاعي ندارم.

ادامه سکوت معنادار وزير راه!
سحام نيوز- با وجود اينکه 13 روز از دو سانحه هوايي قزوين و مشهد مي گذرد، اما حميد بهبهاني وزير راه، روزه سکوت گرفته و هيچ اظهارنظر و حتي عذرخواهي و تسليتي بيان نکرده است.

ذوالنوري: «لغزش خواص»، علت پيچيدگي فتنه اخير بود
ايرنا- حجة الاسلام مجتبي ذوالنوري، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه در آيين توديع و معارفه مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ثارا... کرمان، لغزش خواص را علت پيچيدگي فتنه هاي اخير در کشور دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.